top of page

תשובה רשמית למשרד הפטנטים

(US Non-Final & Final Rejection), EU, UK,AU,AU,IN,CA

עבור המצאות שאינן דיגיטליות

1-3 שבועות*

₪2,700.00

לא נדרש כרטיס אשראי

התהליך

1

הרשמה

חינם

2

חתימה על NDA

חינם

3

העלאת פרטי ההמצאה

חינם

4

ייעוץ עם עורך

הפטנטים

חינם

5

תשלום

 

.

6

אישור דו"ח

החיפוש

.

7

אישור ה- claims

.

8

אישור הטויטה הראשונית והשרטוטים

.

9

אישור הבקשה

הסופית

.

תשובה רשמית למשרד הפטנטים: מובילה את הפטנט שלך להצלחה

ניווט בין המורכבויות של בקשת פטנט הוא היבט חיוני בהבטחת הקניין הרוחני שלך. שירות ה- Office Action Response שלנו נועד לסייע לך להתייחס ולהגיב ביעילות להתכתבות רשמית ולכל אתגר המגיע ממשרדי רשם הפטנטים, ובכך להבטיח שבקשת הפטנט שלך מתקדמת בצורה חלקה.


איך זה עובד:


1. הרשמה:

התחל את התהליך על ידי הרשמה לשירות ה- Office Action Response שלנו. כאן אתה מתחיל את המסע שלך לקראת התגברות על אתגרי משרד הפטנטים.


2. חתימת NDA:

השלב השני בתהליך כולל חתימה על מסמך סודיות המחייב אותנו לחיסיון מירבי. כך נבטיח שהרעיונות החדשניים שלך מוגנים לאורך כל המסע. לידיעתך, התהליך כולו אורך בדרך כלל בין 3-6 שבועות, תלוי בהיקף התיקונים המבוקש על ידי הלקוח.


3. קבצים מצורפים:

שתף מסמכים וספק קבצים רלוונטיים הקשורים לפטנט שלך ולתגובת בוחן הפטנטים. שלב זה מספק לצוות שלנו הבנה מקיפה אודות האתגרים שמציב משרד הפטנטים והדרכים לצליחתם.


4. ייעוץ חינם:

אנו מבינים שכל המצאה היא ייחודית. עורכי הפטנטים שלנו מציעים לך ייעוץ חינם, בו הם יענו לכלל השאלות שלך ויתייחסו לחששות שלך כדי להבטיח שהכל ברור. בשלב זה תוכל לקבל את כלל המידע וההמלצות הנדרשות מהגורם המקצועי ולעצב את המענה שיישלח בהתאם.



5. תשלום:

לאחר שדיברנו על ההמצאה שלך ועל היקף העבודה, הגיע הזמן לטפל בכספים. התמחור שלנו תחרותי ושקוף והתשלום מבוצע אונליין באופן מאובטח.


6. אישור טיוטת התשובה הראשונית:

המומחים שלנו יוצרים תשובה ראשונית לתגובה הרשמית שהתקבלה, תוך התייחסות לחששות העיקריים שהועלו. תהיה לך הזדמנות לעיין ולאשר את התשובה הבסיסית הזו לפני שנמשיך.


7. אישור תשובהסופית:

בהתבסס על התשובה הבסיסית שאושרה, הצוות שלנו משכלל ומסיים את המענה המקיף לתגובת הבוחן. אישורך הסופי מתבקש. כך נוכל להבטיח שהכל לפי שביעות רצונך.



למה לבחור בשירות ניסוח התשובה הרשמית שלנו?

עורכי פטנטים מנוסים:

תהנה ממומחיות של צוות שלנו ביצירת מענה המתייחס ביעילות ומקצועיות לתגובות הבוחן ומניעות את בקשת הפטנט שלך קדימה.


פתרונות מותאמים אישית:

כל תשובה משרדית היא ייחודית. השירות שלנו מבטיח אסטרטגיית תשובה שתואמת את האתגרים הספציפיים שמציב משרד הפטנטים.


החלטה בזמן:

תגובות הבוחן עלולות לגרום לעיכובים בהתקדמות בקשת הפטנט. זרימת העבודה היעילה שלנו שואפת לספק תגובות בזמן, ולשמור על בקשת הפטנט שלך על המסלול.


תהליך שקוף:

מהתשובה הראשונית ועד להגשה הסופית, התהליך השקוף שלנו מבטיח שאתה מעורב באופן פעיל בכל שלב.


גישה ממוקדת לקוח:

התובנות שלך חשובות. שלבי האישור מאפשרים לך לעיין ולאשר הן את התגובות הבסיסיות והן הסופיות, וכך להבטיח שהתוכן תואם את המטרות שלך.

תיאור

שירות ניסוח תגובה רשמית למשרד הפטנטים

שירות התגובה של משרד הפטנטים נועדה לסייע לממציאים ולמבקשי פטנטים לטפל ביעילות בתקשורת רשמית או "פעולות משרדיות" שנדרשות כתגובה לדרישות משרדי הפטנטים, כחלק מהליך רישום הפטנט. פעולות אלו מכילות לעתים קרובות מקרים מאתגרים או דחיות הדורשות תגובות אסטרטגיות להתקדמות מוצלחת של בקשת פטנט. כמעט ולא קיימת בקשת פטנט שלא כוללת בתוכה תגובה מאתגרת מצד בוחן הפטנטים. אולם מצד שני, תגובה טובה עשוייה לתרום ולפתח את "חוזק" הפטנט ולעבות אותו.


מתי אני צריך את זה?

ייתכן שתזדקק לשירות זה כאשר אתה מקבל תגובה רשמית מבוחן הפטנט. זה מתרחש בדרך כלל במהלך תהליך הבחינה של בקשת הפטנט שלך כאשר משרד הפטנטים מעלה הסתייגויות, ליקויים, מבקש מידע נוסף או מוציא דחייה. השירות שלנו עוזר לך לנווט ולהגיב לפעולות אלו באופן אסטרטגי.


למה אני צריך את זה?

הצורך בשירות זה נובע מהאופי המורכב של בקשת פטנט. משרדי הפטנטים עשויים לשלוח תגובות ללמציא שעלולות להשפיע על אישור בקשת הפטנט שלך. כדי להבטיח תוצאה חיובית, חיוני לטפל בפעולות אלה במהירות וביעילות. השירות שלנו מספק את המומחיות והתמיכה הדרושים לנווט באתגרים אלו.

Gnovelty console




ברוכים הבאים ל-Gnovelty Console, השער שלכם לחוויית פטנט יעילה ושקופה. זהו פורטל לקוחות חדשני, שנועד לתת שליטה על מסע הפטנטים כמו שלא היה מעולם.


הבנת ה - Gnovelty console:

ה - Gnovelty console הוא לב ליבה של המחויבות שלנו להפוך את שירותי הפטנטים לנגישים, יעילים ושיתופיים. הוא משמש כמרכז הפיקוד הדיגיטלי שלך, ומאפשר לך לנהל כל היבט של תהליך בקשת הפטנט שלך בקלות ובביטחון.


תכונות עיקריות:

1. מעקב אחר כל התקדמות בזמן אמת:

ברגע שאתה מתחבר לפלטפורמה, לוח מחוונים מותאם אישית יקבל את פניך מבט חטוף יספיק להבנת מצב בקשת הפטנט שלך. היפרד מחוסר הוודאות של הלא נודע - עם עדכונים בזמן אמת, תמיד תדע היכן הכנת הפטנט שלך עומדת בתהליך

.

2. מאגר מסמכים:

מאגר המסמכים שלנו הוא הכספת המאובטחת שלך לאחסון וגישה לכל המסמכים הקשורים לפטנטים שלך. זה מאורגן, קל לשימוש, ומבטיח שקבצים חשובים אינם נמצאים במרחק של יותר מקליק.


3. זרימת עבודה אינטראקטיבית:

התנסו בתהליך הגשת פטנט כמו שלא היה מעולם עם זרימת העבודה האינטראקטיבית שלנו. מהייעוץ הראשוני ועד הטיוטה הסופית, כל שלב מוגדר ומוצג בפניכם בצורה ברורה. תצעדו לאורך התהליך, בידיעה למה לצפות בכל צעד.


4. מרכז ההודעות:

התקשורת עם עורך הפטנטים המסור שלך או עם צוות התמיכה שלנו מעולם לא הייתה חלקה יותר. מערכת העברת ההודעות המובנית שלנו מאפשרת תקשורת ישירה, מאובטחת ויעילה, ומבטיחה שהשאלות שלך יקבלו מענה מיידי, והדאגות שלך יטופלו ביעילות.


5. סקירה ואישור מסמכים:

בשלבים קריטיים של תהליך הניסוח, תהיה לך הזדמנות לעיין במסמכים שהוכנו על ידי עורכי הפטנטים המומחים שלנו. אשר או בקש תיקונים - אתה במושב הנהג. המשוב שלך חשוב, והצוות שלנו כאן כדי לוודא שהחזון שלך משתקף במדויק בבקשת הפטנט שלך.


6. מאובטח וסודי:

אנו לוקחים את הפרטיות שלך ברצינות. Gnovelty console תוכנi עם אמצעי אבטחה חזקים כדי להגן על המידע הרגיש והקניין הרוחני שלך. היה סמוך ובטוח, הנתונים שלך נמצאים בידיים טובות.


7. סביבה שיתופית:

שיתוף פעולה הוא הנשק הסודי שלנו. Gnovelty console מעודד שיתוף פעולה פרודוקטיבי בינך לבין המומחים שלנו וכל מחזיקי העניין המעורבים בתהליך הפטנט. זהו מרחב שבו רעיונות הופכים לפטנט וכל השאלות מקבלות תשובות.



מסע הפטנטים שלך, בדרך שלך:

עם Gnovelty console, אנו שמים אותך במושב הנהג של מסע הפטנט שלך. זה המקום שלך לחקור, לשתף פעולה ולהשיג את יעדי הפטנטים שלך ביעילות ובביטחון. היפרד מחוסר הוודאות והמורכבות של תהליך הרישום – Gnovelty כאן כדי לפשט, להבהיר ולהעצים את חווית רישום הפטנט שלך.

התחל בחינם
Anchor 1
whatsapp
bottom of page