top of page

שחזור מוצר באמזון לאחר שנמחק

חיפוש

1-3 שבועות*

₪1,400.00

לא נדרש כרטיס אשראי

התהליך

1

הרשמה

חינם

2

חתימה על NDA

חינם

3

העלאת פרטי ההמצאה

חינם

4

ייעוץ עם עורך

הפטנטים

חינם

5

תשלום

 

.

6

אישור דו"ח

החיפוש

.

7

אישור ה- claims

.

8

אישור הטויטה הראשונית והשרטוטים

.

9

אישור הבקשה

הסופית

.

יצא לכם להתקל בתסכול של מוצר שלכם שמוסר על ידי אמזון? השירות המיוחד שלנו כאן כדי לפתור את הבעיה ביעילות ולשחזר את רשימות המוצרים שלך. אנו מבינים את המשמעות של חווית מכירה חלקה באמזון, ושירות שחזור החנות שלנו לאחר מחיקה מותאם להתמודדות עם אתגרים אלו. אנו ננסח עבורך את כלל המסמכים הנדרשים באופן רשמי ומקצועי כך שתוכל להיות בטוח שכלל המאמצים נעשים לעל מנת לשחזר את החנות שלך.


איך זה עובד:

1. הרשמה:

התחל את התהליך על ידי הרשמה לשירות השחזור של מוצרי אמזון. המסע שלך להחזרת המוצרים שנמחקו מתחיל כאן.


2. חתימת NDA:

הסודיות היא מעל הכל. חתום על הסכם סודיות (NDA) כדי להבטיח שפרטי המוצר והפרטים העסקיים שלך יטופלו בשיקול דעת מירבי לאורך תהליך הפתרון.


3. קבצים מצורפים:

שתף מסמכים והתכתבויות רלוונטיות הקשורים להסרת המוצרים שלך באמזון. מתן מידע מקיף מאפשר לצוות שלנו להבין את האתגרים ולגבש אסטרטגיית פתרון יעילה.


4. ייעוץ חינם:

אנו מבינים שכל מקרה הוא ייחודי. עורכי הפטנטים שלנו מציעים לך ייעוץ חינם, בו הם יענו לכלל השאלות שלך ויתייחסו לחששות שלך כדי להבטיח שהכל ברור. בשלב זה תוכל לקבל את כלל המידע וההמלצות הנדרשות מהגורם המקצועי.


5. תשלום:

 לאחר שדיברנו על היקף העבודה, הגיע הזמן לטפל בכספים. התמחור שלנו תחרותי ושקוף והתשלום מבוצע אונליין באופן מאובטח.


6. אישור תגובה ראשונית:

בדוק ואשר את התגובה הראשונית שנוצרה כדי לטפל בבעיית ההסרה. המשוב שלך הוא קריטי בעיצוב אסטרטגיית הפתרון.


6. אישור תגובה סופית:

בהתבסס על התגובה הבסיסית המאושרת, הצוות שלנו משכלל ומסיים את התגובה המקיפה כדי להבטיח חידוש מוצלח של המוצרים שלך באמזון. האישור הסופי שלך מתבקש לפני שליחת התגובה לאמזון.

שלב אחרון זה מבטיח שאתה מרוצה לחלוטין ממאמצי הפתרון והשחזור.

תיאור

קבלת הודעת ביטול מוצר מאמזון, במיוחד עבור הפריטים הנמכרים ביותר שלך, עלולה להוביל להפסדי הכנסות משמעותיים.

ההתערבות שלנו נועדה להתמודד עם אתגר זה על ידי ביצוע ניתוח יסודי של המוצר של הלקוח ביחס להפרת הפטנט שהופר לכאורה. אנו בוחנים בקפדנות את ההבחנות הטכניות והלא טכניות בין המוצר שלך, תהליך הייצור שלו, הנושא בו הוא מטפל והפטנט השנוי במחלוקת. הניתוח שלנו מלווה בתובנות מומחים, המגבשות את הממצאים הללו לכדי דוח תמציתי להגשה לחטיבת ה-IP של אמזון. דוח זה משמש לצורך הדגמת ההבדלים המשמעותיים בין המוצר שלך לפטנט, ומסייע בהחזרת הרישום באמזון.

למה לבחור בשירות שלנו

מומחיות במדיניות אמזון:

תיהנו מההבנה המעמיקה של הצוות שלנו סביב המדיניות והנהלים של אמזון. אנו מנווטים במורכבות הכללים של אמזון כדי לספק פתרונות יעילים למקרים של מוצרים שהוסרו.


אסטרטגיות פתרון:

השירות שלנו משתמש באסטרטגיות יעילות ומוכחות כדי לטפל בגורמים השורשיים של הסרת מוצרים, מה שמבטיח פתרון מהיר לטובת התאוששות.


תהליך שקוף:

אנו שומרים על שקיפות לאורך כל השירות, ומעדכנים אותך בכל שלב. הבנת הסטטוס של החלטת הסרת המוצר שלך היא חלק בלתי נפרד מהגישה הממוקדת שלנו בלקוח .


התאוששות בזמן:

מתוך זיהוי ההשפעה של מוצרים שנמחקו על העסק שלך, אנו נותנים עדיפות לשחזור מהיר כדי למזער שיבושים ולשחזר את הרישומים שלך באמזון באופן המהיר ביותר.


גישה ממוקדת לקוח:

שביעות הרצון שלך היא בראש סדר העדיפויות שלנו. הגישה ממוקדת הלקוח שלנו מערבת אותך בתהליך קבלת ההחלטות, ומבטיחה שהפתרון תואם את המטרות והציפיות העסקיות שלך.


החזר את השליטה על רשימות המוצרים שלך באמזון עם שירות השחזור של הסרת המוצרים. הירשם עוד היום כדי לחוות פתרון מותאם ויעיל לאתגרי הסרת מוצרים באמזון.

Gnovelty console




ברוכים הבאים ל-Gnovelty Console, השער שלכם לחוויית פטנט יעילה ושקופה. זהו פורטל לקוחות חדשני, שנועד לתת שליטה על מסע הפטנטים כמו שלא היה מעולם.


הבנת ה - Gnovelty console:

ה - Gnovelty console הוא לב ליבה של המחויבות שלנו להפוך את שירותי הפטנטים לנגישים, יעילים ושיתופיים. הוא משמש כמרכז הפיקוד הדיגיטלי שלך, ומאפשר לך לנהל כל היבט של תהליך בקשת הפטנט שלך בקלות ובביטחון.


תכונות עיקריות:

1. מעקב אחר כל התקדמות בזמן אמת:

ברגע שאתה מתחבר לפלטפורמה, לוח מחוונים מותאם אישית יקבל את פניך מבט חטוף יספיק להבנת מצב בקשת הפטנט שלך. היפרד מחוסר הוודאות של הלא נודע - עם עדכונים בזמן אמת, תמיד תדע היכן הכנת הפטנט שלך עומדת בתהליך

.

2. מאגר מסמכים:

מאגר המסמכים שלנו הוא הכספת המאובטחת שלך לאחסון וגישה לכל המסמכים הקשורים לפטנטים שלך. זה מאורגן, קל לשימוש, ומבטיח שקבצים חשובים אינם נמצאים במרחק של יותר מקליק.


3. זרימת עבודה אינטראקטיבית:

התנסו בתהליך הגשת פטנט כמו שלא היה מעולם עם זרימת העבודה האינטראקטיבית שלנו. מהייעוץ הראשוני ועד הטיוטה הסופית, כל שלב מוגדר ומוצג בפניכם בצורה ברורה. תצעדו לאורך התהליך, בידיעה למה לצפות בכל צעד.


4. מרכז ההודעות:

התקשורת עם עורך הפטנטים המסור שלך או עם צוות התמיכה שלנו מעולם לא הייתה חלקה יותר. מערכת העברת ההודעות המובנית שלנו מאפשרת תקשורת ישירה, מאובטחת ויעילה, ומבטיחה שהשאלות שלך יקבלו מענה מיידי, והדאגות שלך יטופלו ביעילות.


5. סקירה ואישור מסמכים:

בשלבים קריטיים של תהליך הניסוח, תהיה לך הזדמנות לעיין במסמכים שהוכנו על ידי עורכי הפטנטים המומחים שלנו. אשר או בקש תיקונים - אתה במושב הנהג. המשוב שלך חשוב, והצוות שלנו כאן כדי לוודא שהחזון שלך משתקף במדויק בבקשת הפטנט שלך.


6. מאובטח וסודי:

אנו לוקחים את הפרטיות שלך ברצינות. Gnovelty console תוכנi עם אמצעי אבטחה חזקים כדי להגן על המידע הרגיש והקניין הרוחני שלך. היה סמוך ובטוח, הנתונים שלך נמצאים בידיים טובות.


7. סביבה שיתופית:

שיתוף פעולה הוא הנשק הסודי שלנו. Gnovelty console מעודד שיתוף פעולה פרודוקטיבי בינך לבין המומחים שלנו וכל מחזיקי העניין המעורבים בתהליך הפטנט. זהו מרחב שבו רעיונות הופכים לפטנט וכל השאלות מקבלות תשובות.



מסע הפטנטים שלך, בדרך שלך:

עם Gnovelty console, אנו שמים אותך במושב הנהג של מסע הפטנט שלך. זה המקום שלך לחקור, לשתף פעולה ולהשיג את יעדי הפטנטים שלך ביעילות ובביטחון. היפרד מחוסר הוודאות והמורכבות של תהליך הרישום – Gnovelty כאן כדי לפשט, להבהיר ולהעצים את חווית רישום הפטנט שלך.

התחל בחינם
Anchor 1
whatsapp
bottom of page